Äänikirjat

Taivas ja helvetti (Äänikirja)

Tässä teoksessa Allan Kardec käsittelee jumalallista oikeudenmukaisuutta spiritistisen opin näkökulmasta. Ensimmäinen osa sisältää eri uskonkäsityksiä vertailevan analyysin koskien taivasta ja helvettiä, enkeleitä ja paholaisia, rangaistuksia ja palkitsemisia. Kirja perehdyttää lukijaa myös ikuisten rangaistusten oppiin ja osoittaa sen mahdottomuuden luonnon lainalaisuuksiin perustuen.

Kuuntele tämä kirja

Kuka pelkää kuolemaa? (Äänikirja)

”Kuolemaa käsittelevillä luonnoillani minulle esitettiin toistuvasti kysymyksiä itsemurhasta, äkillisestä kuolemaan johtavasta onnettomuudesta, lasten kuolemasta, elinten lahjoituksesta, polttohautauksesta, eutanasiasta, abortista, varomattomuuden aiheuttamasta kuolemasta, erilaisista kuolemaan johtavista riippuvuuksista, kuoleman ennakkoaavistuksista, sekä siitä – kuinka sielu oikein irtaantuu ruumiista, jne…”

Kuuntele tämä kirja

Itsemurha: Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää syyt ja seuraukset (Äänikirja)

…”mikäli elämä rajoittuisi ainoastaan kehdon ja haudan välille, silloin itsemurha olisi loistava ratkaisu maanpäällisiin kipuihin ja ongelmiin.
Tosiasia kuitenkin on, että olemme kuolemattomia. Siellä tulemme vastaamaan niiden tekojemme seurauksista, joita olemme saaneet aikaan elämässämme ja kehossamme…”.

Kuuntele tämä kirja

Evankeliumi Spiritismin Mukaan (Äänikirja)

“Horjumaton usko on ainoastaan se, joka pystyy kohtaamaan järjen kasvoista kasvoihin, kaikkina ihmiskunnan aikoina.”

Henkien Kirja (Äänikirja)

“Ensimmäinen oikeuden periaate on: älkää tehkö toisillenne, mitä ette toivoisi itsellenne tehtävän.”

Kuuntele tämä kirja...