Divaldo Franco

Plannetaarinen Muunnosvaihe

Ihmiskunta on parhaillaan suuren muunnosvaiheen kynnyksellä, jonka kuluessa maapallomme tulee muuttumaan koetusten ja hyvitysten planeetasta uudistavaksi maailmaksi. Tämä muutosprosessi on ollut osa taivaallista suunnitelmaa jo pitemmän aikaa. Niinpä on luonnollista, että se ei tule tapahtumaan taianomaisesti yhdessä yössä, vaan hitaasti ja asteittain, mutta yhtä kaikki täysin peruuttamattomasti.

Obsessio

”Lähestyin häntä ja näin hänen huomaavan läsnäoloni… Kosketin häntä ja hän värähti… Tartuin hänen käsiinsä ja ne olivat minun käsivarteni. Minua huimasi hieman ja hän horjahti. Minä ajattelin ja hän vastasi. Nostin hänet ylös ja me kävelimme yhdessä… Sitten hänen kauttaan iskin kasvoihin hulluna vihasta me kaksi toimien yhdessä kuin yksi… Ja me olemme edelleenkin yhtä ja tulemme sellaisena myös pysymään.”

Perhetähdistö

Perhetähdistö kuvaa sielun kulkua läpi eri elämien, kaikkien niiden ihmisten kanssa, jotka jotenkin liittyvät henkilön elämään.

Perheen kohtalo on yhteydessä yhteiskunnan kohtaloon, sillä perhe muodostaa perustan maailmankaikkeudelliselle veljeydelle.

Onnellinen Elämä

Onnellinen elämä sisältää elämänohjeita, jotka meedio Divaldo Franco on välittänyt tuonpuoleisesta hänen elämäntyötään johdattaneelta henkioppaaltaan Joanna de Ângelikselta.