Francisco Xavier

Ilosanoma

Tämä Francisco Cândido Xavierin meediokyvyn välityksellä kirjoitettu teos sisältää syvällisiä kuvauksia Jeesuksen elämästä Hänen ensimmäisten seuraajiensa kanssa. Ne kertovat niistä tilanteista, joissa tapaamme Jeesuksen päivittäisessä kanssakäymisessä lapsena, ystävänä, matkakumppanina, Herrana ja sielun kasvattajana.

Nosso Lar

Nosso Lar on henkisiirtokunnan nimi. Siellä asuva henki nimeltä Andre Luiz esittelee sitä meille tässä suuren suosion saaneen kirjasarjan ensimmäisessä osassa.

Sanantuojat

Tämä kirja kertoo siitä, että fyysisen kehon kuolema paljastaa jatkuvasti kehittyvän henkielämän.

Kirja sisältää viisikymmentäyksi kappaletta erilaisia kuvauksia ja kertomuksia siitä, kuinka henget jälleensyntymistään varten suunnittelevat tapahtumat etukäteen, jotta heidän oma henkisyytensä kehittyisi.

Meediotyöskentelyn Ulottuvuuksia

Elämää Henkimaailmassa

Tässä kirjassa Andre Luiz ajatuksia herättävällä tavalla analysoi mediumismiin liittyviä ilmiöitä: Kaikkihan me olemme meedioita siinä työssä missä toimimme. Hän ylistää niiden meedioiden uskollisuutta, jotka noudattavat ennen syntymäänsä vastaanottamiaan henkisen työskentelyn toimivaltuuksia …

Ja Elämä Jatkuu…

Tämä kirja on ihastuttavan mukaansa tempaava kertomus todellisista ihmisistä, jotka toiselle puolelle siirryttyään saavat henkiystäviltä apua ja kannustusta itsensä henkiseen uudistamiseen. Heitä ohjataan opiskelemaan ja tekemään työtä, jotta voivat tarkastella juuri päättämänsä maallisen elämän merkitystä ja suunnitella tulevaa.

Seksi ja Kohtalo

– valintojen vaikutuksia ja seurauksia.

Tämän André Luizin kirjan aiheita ovat seksi ja kohtalo, rakkaus ja omatunto, vapaus ja sitoutuminen, syyllisyys ja takaisinmaksu, koti ja jälleensyntymä, jotka ovat syntyneet jokapäiväisen elämän todellisuuden takomossa.

Toiminta ja Seuraamukset

Tässä kirjassa Andren ja Hilarion opiskelut jatkuvat Druson ja Silasin ohjauksessa Mansao Pazan instituutissa, joka sijaitsee välitason pimeillä alueilla. Sitä asuttavat ne henget, jotka ovat tietoisia omista moraalisista vastuistaan, mutta eivät tahallisesti välitä niistä.

Lempeät jalokivet

Francisco Cândido Xavier on lahja Korkeimmalta meidän huolien täyttämälle ajallemme. Hän kirjoitti elämänsä aikana 412 kirjaa, joita myytiin kymmeniä miljoonia kappaleita. …

2000 vuotta myöhemmin

Tässä Francisco Cândido Xavierin meediokyvyn välityksellä kirjoitetussa teoksessa Emmanuel (Henki) kuvaa yhtä aikaisempaa ruumiillista elämäänsä. Kirjan mielenkiintoiset tapahtumat sijoittuvat ensimmäisen vuosisadan alkukristittyjen aikaan, jolloin Jeesus toi ihmiskunnalle Evankeliuminsa opetukset. Tuolloin Emmanuel oli Publius Lentulus, ylpeä, Palestiinaan korkeaan asemaan nimetty senaattori.

50 vuotta myöhemmin

Eräänä aamuna vuonna 131 jKr. joukko jänteviä orjia tunkeutuu Smyrnantorilla parveilevien ihmisjoukkojen läpi kantaen aikakauden maun mukaisesti koristeltua kantotuolia. Sitä seuraa jalkaisin noin 45 vuoden ikäinen mies. Vaikka hän ei osallistukaan kantajien työhön, miehen ulkomuoto kuitenkin paljastaa surkean orjan statuksen.