Itsemurha

Richard Simonetti

Itsemurha:

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää syyt ja seuraukset

…”mikäli elämä rajoittuisi ainoastaan kehdon ja haudan välille, silloin itsemurha olisi loistava ratkaisu maanpäällisiin kipuihin ja ongelmiin.

Tosiasia kuitenkin on, että olemme kuolemattomia. Olemme jo eläneet ennen kehtoon joutumistamme ja jatkamme elämäämme haudankin jälkeen. Siellä tulemme vastaamaan niiden tekojemme seurauksista, joita olemme saaneet aikaan elämässämme ja kehossamme…”

Tilaa kirja

Richard Simonetti

Richard Simonetti syntyi vuonna 1935 Barussa, Sao Paulon osavaltiossa Brasiliassa. Hän on kirjoittanut 40 kirjaa henkiopista. Hänen teostaan “Kuka pelkää kuolemaa” on myyty yli 200.000 kappaletta. Hän on toiminut myös brasilialaisten henkisten lehtien, kuten The Reformer, O Clarim, The Bugle ja The Spiritist Newspaper kolumnistina. Jäätyään eläkkeelle Bank of Brasilista vuonna 1986 Richard Simonetti omistautui hyväntekeväisyystyöhön kotikaupungissaan Barussa sijaitsevassa henkisessä keskuksessa Amor e Caridadessa. Siellä rakkauden ja hyväntekeväisyyden keskuksessa hän harjoittaa huomattavaa hyväntekeväisyystyötä, joka kohdistuu avunantamiseen ja sosiaaliseen tietoisuuteen.