Francisco Xavier

Sanantuojat

Tervetuloa André Luizin seuraan hänen jatkaessaan työskentelyä ja havainnointia henkimaailmassa. Nosso Lar -kirjassa hän tutustui samannimiseen henkimaailman kaupunkiin, aloitti parantumisprosessinsa ja oppi työnteon tarkoituksen. Tässä kirjassa, edistääkseen sekä omaa kasvuaan, että ymmärrystään henkenä, André aloittaa uuden avustamistyönsä Sanantuojien keskuksessa.

Uuden työtehtävänsä myötä lukija pääsee seuraamaan henkimaailman tulkintoja useiden ihmisten elämässään tekemistä valinnoista, tapahtumista ja henkien antamasta avusta hädän hetkellä, "sillä ketään ei jätetä yksin."

Kirja kertoo yksinkertaisesti ja kuvailevasti esimerkin miten fyysinen kuolema ei katkaise hengen jatkuvaa kehittymistä. André Luiz tutustuu myös kotijumalanpalvelukseen ja kirjassa kuvaillaan miten se etenee ruumiillistuneiden suorittamana ja henkimaailman avustamana.

Hänen kertomuksestaan on helppo ottaa oppia omaan elämään. Kaikilla on mahdollisuus muuttaa elämänsä suuntaa.

- - - -

Kirja sisältää viisikymmentäyksi kappaletta erilaisia kuvauksia ja kertomuksia siitä, kuinka henget jälleensyntymistään varten suunnittelevat tapahtumat etukäteen, jotta heidän oma henkisyytensä kehittyisi.

Lisäksi se kertoo evankeliumin kotijumalanpalveluksesta, hyvän harjoittamisen hyödyista, kunkin vastuusta omasta henkisestä kehityksestään ja kuoleman pelosta.

Henkikirjailija keskittyy meedioiden palvelumahdollisuuksiin muistuttaen heitä heidän oppiensa harjoittamisen tärkeydestä henkilökohtaisella tasolla, jotta he välttyisivät palaamasta henkimaailmaan niiden velvollisuuksien jäätyä täyttämättä, jotka he ottivat vastaan ennen jälleensyntymäänsä.

Tuotetiedot: Pehmeäkantinen, 318 sivua.