Luennot 2014

Jälleensyntymisprosessi Spiritistisen opin mukaan – Charles Kempf, tulkkaus Pekka Kaarakainen

Vääksy, Metsätähtisäätiö 3.4.2014

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Charles Kempf on pääsihteeri, International Spiritist Council ISC (Kansainvälinen spiritistinen neuvosto), ISC Euroopan toimintojen koordinaattori, Ranskan spiritistisen komitean hallinnollinen jäsen ja spiritistisen keskuksen perustajajäsen.

Äitienpäivän kunniaksi, luento aiheesta: Maria, Jeesuksen äiti – Michelle Kaarakainen, tulkkaus Pekka Kaarakainen

Vääksy, Metsätähtisäätiö11.5.2014

Mitä meille tapahtuu, kun siirrymme täältä tuonpuoleiseen – Pekka Kaarakainen

Vääksy, Metsätähtisäätiö 6.7.2014